photo meri335_zpsc0092e94.png

nedelja, 14. december 2014

Cakepops jelenčki in kokice s karamelo ter čokolado

Ah. Včeraj popoldne preberem email o dobrodelnem slaščičarskem sejmu na MF. 'Kakšna škoda,' mi je rekla zdrava pamet, 'ravno ta teden, ko pa RES nimam časa...'
No, čez 2 uri sem skupaj s prijateljicama že na vso moč packala. Bliža se izpit, učila se še nisem in v ta dva preostala dneva in pol moram stisnit še 2 rundi macaronov. Krasno.

Skratka. Najverjetneje jutri se bo v avli Medicinske fakultete med drugim dalo dobiti tudi tole:

Celoten izkupiček je namenjen ogroženim družinam, zato pridi in pojej kakšnega izmed jelenčkov, ki se kar niso hoteli narediti tako hitro, kot sem jaz hotela (zato mi oprosti, če dobiš ravno tistega izmed nesrečnežev, ki niso ravno najlepše obliti s čokolado). Zdaj sem končno vse zavila v celofan in zaključila z mojim prispevkom k sejmu. Če bi le imela čas, bi se spravila h kakšni torti, ampak že tako si ne predstavljam, kako bom speljala ta teden do konca.

Skratka, če bi jih kdo rad naredil sam, je recept povsem enostaven: speci svoj najljubši biskvit, ohlajenega zmiksaj in dodaj kakšno žlico masla in mascarponeja. Priporočam, da dodajaš počasi, da dosežeš ravno pravo konsistenco mase - mora biti dovolj trda, da se lepo oblikuje v kroglice. Nato kroglice dobro ohladi in v njih zapiči palčke, katerih konce prej pomočiš v čokolado. Če palčk ne namočiš čokolado, se zna zgoditi, da bi kroglica zaradi svoje teže enostavno zdrsela po palčki navzdol in jo bo oster konec palčke preluknjal. Nadeni jim še rogove iz prelomljenih slanih prestic in spet dobro ohladi.

Nato v mikrovalovki ali nad paro stopi čokolado. Jaz sem uporabila mešanico navadne Milke in 75% čokolade, saj sem hotela dobiti ravno pravi odtenek rjave. Ne sme biti pretemen, saj se sicer narisana usteca jelenčkov ne bodo dobro videla. Stopljena čokolada mora biti dovolj tekoča, da se lahko cakepopse lepo oblije. Če se toliko ohladi, da  vidiš, da se čokolada začenja packati, enostavno postavi spet v mikrovalovno za nekaj sekund.
Manjka še (smarties) nosek, učke in usteca iz bele in 85% čokolade (ker je najbolj temna) in jelenček je končan :).




Rada bi ti pokazala še nekaj.




Kokice s čokolado in karamelo
Caramel&chocolate popcorn
Preden se začnejo porajati kakšne čudne asociacije - to so kokice (brez soli seveda) s karamelo in čokolado. Letos jih je sicer prinesel Miklavž, ampak mi je skupaj z vrečkami pustil tudi recept :)
Med sestavinami lahko najdeš koruzni sirup - dobi se ga v trgovinah z azijsko prehrano, jaz sem ga kupila v trgovinici na Trubarjevi v Lj. Stane malo manj kot 5e, če se ne motim. Sirup je sicer uporaben tudi pri izdelavi modelirne čokolade.

Sestavine
20 lončkov narejenih kokic (lončki s 250ml prostornine, lahko je tud kakšen več)
2 lončka rjavega sladkorja
0,5 lončka koruznega sirupa
0,5 lončka masla, narezan na kocke
1 čajna žlička soli
1 čajna žlička pecilnega praška
300 g temne čokolade (čimbolj grenke, kajti sladkobo bo dodala karamela!)

Segrej pečico na 120 stopinj, na ventilatorski način. Kokice stresi v ZELO VELIKO posodo za kuhanje. Tako veliko, da jih boš lahko zmešal/a, brez da ti bi letele čez rob.
V manjši posodi zmešaj rjav sladkor, koruzni sirup, maslo in sol ter na zmernem ognju segrej do vretja. Nato pusti vreti 5 minut. Odstavi in vmešaj pecilni prašek in takoj polij čez kokice. Doooooobro premešaj!
Kokice razdeli na 2 pekača in peči v pečici približno eno uro, ampak vsakih 15min vsebino pladnjev premešaj.

Ko so kokice praktično suhe, posuj še s žličko soli in velike kose razlomi. Potem v mikrovalovki ali nad vodno paro segrej čokolado. Ko je povsem stopljena jo enostavno polij po kokicah in dobro premešaj.Ko se čokolada popolnoma ohladi, jih spet razdrobi na manjše kose.

Za ob filmu, za na mizo ali za darilo.




2 komentarja:

  1. Ej jst ne znam spečt svojga najljubšega biskvita :) a mi še za to hitr receptek napišeš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha. Katerkol bo vredu drgač. Sam loh pa uporabiš mojega, ki je RESZELODOBER.

      Biskvit
      100 g mletih mandljev
      100 g temne čokolade
      40 g sladkorja
      40 g masla na sobni temperaturi
      3 jajca
      1 žlica pomarančnega soka
      0,5 vrečke vanilijevega sladkorja – lahko pa tudi malo vanilijevega ekstrakta
      1 žlička pecilnega praška
      Pečico segrej na 180 stopinj. Tortni model s premerom 20cm (jaz uporabljam obroč z nastavljivim obsegom, super zadeva :) ) namastiš z malce masla oz. obložiš s peki papirjem.

      Čokolado razlomi na koščke in jo stopi v mikrovalovki ali nad vodno kopeljo. S stepalnikom penasto zmešaj maslo, sladkor in vanilijin sladkor. Primešaj mlete mandlje, stopljeno čokolado, rumenjake, pomarančni sok in pecilni prašek. V čisti in suhi posodi iz beljakov stepi čvrst beljakov sneg in ga nežno primešaj ostalim sestavinam. Testo nalij v model in peci približno 45-50min. Nekoliko bo naraslo. Tega biskvita sicer pride skoraj še enkrat več kot je potrebno, vendar je zelo dober in kadar uporabim ta recept, ostankov zmanjka takoj :) . Ohlajen biskvit prerežeš in spodnjo, bolj ravno plast uporabiš za torto.


      Samo pazi, je precej sočen biskvit, tko da ne bo treba veliko dodajat zraven. :)

      Izbriši