photo meri335_zpsc0092e94.png

torek, 14. oktober 2014

Vse najboljše za moj peti 18. rojstni dan! :)

Eno leto starejša, pa še kar v cvetu mladosti! :) Dovolj dober razlog, da sem si spekla (ja, sama sebi...v krutem svetu živim :/) kar dve torti. Drugo zato, ker se mi prva ni zdela dovolj dobra, čeprav je menda bila dobra. Skutina z višnjami in čokoladnim biskvitom. Se sliši dobro? Meni se je v resnici zdelo povprečno, kar ni dovolj - hotela sem iz povabljenih kolegov izvabiti kakšen vzdihljaj ali dva. Pa sem naredila še drugo. Mandljev čokoladni biskvit, na njem temen čokoladni mousse, sledila je plast višenj, vse skupaj pa je obkrožala plast belega moussa. Boljše! :) Zakaj obakrat višnje? Hotela sem okus prilagoditi motivu dekoracije, ki se mi že zelo dolgo valja po mislih - prelepa japonska češnja. Nastalo je tole:

Dekoracija - kot vedno - iz čokolade. Malce potrpežljivosti je bilo potrebne, da sem sestavila vejico tako, da je zdržala težo cvetov in obdržala obliko.

Za lažjo predstavo, kako je vse skupaj izgledalo pod kremo:

Pri drugi torti se mi je  z dekoracijo (in očitno tudi s slikanjem) malo bolj mudilo:
tako izgleda dekoracija v 15min :)

Slike v prerezu drugi torti delajo zares krivico, bila je veliko bolj slastna, kot izgleda tukaj
Oprosti torta, naslednjič te bom bolj dostojno slikala!

Toliko rožic, ane! Na ebayu sem našla sijajen pripomoček, ki mi jezelo olajšal delo. Poslali so mi ga nekje iz Kitajske - neki plastični izrezovalniki v različnih oblikah, s katerimi potem samo 'naštampljaš' rožice. Takole izgleda:
Obstaja mali milijon različnih oblik in komplet dobiš že za evro ali dva.

Tokrat ne bo  recepta, Saj sta obe torti le majhni improvizaciji drugih tort (če pa koga vseeno zanima, pa naj me kontaktira). Če imaš kakršenkoli predlog ali vprašanje, pa se bom potrudila odgovorit oz. uresničit kakšno željo ;)



Ni komentarjev:

Objavite komentar